終於都可以有二天假期喇, 而且亦可以準備過年既一切
要好好利用呢兩天喔 ^^
今晚到超市SHOPPING, 平時晚上好多人既超市 今晚反而比較少人 真爽 !
入D貨聽日做大製作
嘿 ! 太過份了, 為何糯米粉變左買二送一 但價錢抬高到$10一包 > <
上星期都沒有改價錢喔 怎樣抱著3包粉回家 ?!?!??
結果 ............ 我都乖乖地去收銀處 =.="

騙人既買二送一 > <
算吧 無謂影響心情 ....又或者 ....我可以用晒佢啦 XDDD
今晚先做好準備 .... 等聽日唔好咁"踢腳" ^^
I am ready !!!!
哈哈,呢樹都係呀成日要買幾件先有special,所以我個cupboard有好多好多存貨
回覆刪除