去台灣.....食 ! 日本....食 !
而家香港有沒有冬甩賣既呢?
冬甩獅子我當然好鍾意啦
今日心血來潮想整襪子公仔
所以即刻落街買材料
好可惜D顏色同款有限
不過都一樣買到岩既
.....來開工喇

OK嗎? 第一次玩襪子公仔, 原來都幾好玩呀
做既時候已經唔夠公仔棉
於是 ...將一隻唔會再抱既公仔解體拎佢d棉來用 哈哈 !
做呢個冬甩既做法亦係自己想出來架
不過下巴位置同埋波波頭要再修補少少就perfect喇 :)
好啦, 比你在窗台陪SA啦 ^^
下回再簡單介紹怎樣製作啦, SA要休息下先 ^^
整得好靚好得意丫~!! 都想有一隻黎陪我^^
回覆刪除真係好靚!(我而家食早餐,就係食朱古力 冬甩! ) 襪子公仔的襪子,係特製的嗎?好像比平時穿的厚實
回覆刪除好靚 ar~~~~ want to know how to make
回覆刪除好可愛, 我都想玩, 不過好難找到靚襪. ^^
回覆刪除