因為SA想稍後添置一些新傢俱 所以先做一次大掃除
一掃, 掃了兩天 嘻
好 ! 到曼谷之行既第三天喇
一早上, 我地先在T21酒店既泳池玩下水, 天氣很好呀
浸下水之後就check out, 我地轉第二間酒店
下一站 Grande Centre Point Hotel & Residence Ratchadamri

換酒店 主要因為想襯今次試多d, 不過都係同一集團酒店
大堂比T21大好多喔

房間亦一樣, 好大呀


還有個小pantry

房間望住泳池 呢間酒店唔錯呀, 房價只不過比T21貴好少
安頓過後, 就去Central World那邊午餐喇

tuk tuk 今次始終都沒有試坐, 睇下就足夠了

係天橋經過四面佛 大鄉里又好奇喇 hehehehe

到左Central World, 又有NaRaYa喇, 呢間款一樣多, 吃飽才去朝聖

好舒服既大商場, 我地上到6/F左右找食喇

我地選擇呢間人氣店nara

這個我地叫鍋巴嗎? 點那個醬汁, 味道很好

推介推介, 呢個係好好好味架, 忘記了名稱
好似有D魚肉咁, 只記得的確好好味 嘻


飲品亦一樣好, D冰都咁靚 ^^
我地叫左好多, 所以不一一介紹喇

冬陰公後, 那個t-shirt大開中門男, 係公子 真陰公
呢餐好豐富呀, 完畢再出去吃甜品

就在nara出面既炒雪糕

我地選擇人氣王 mango sticky rice

好香, 泰國既芒果糯米飯真係不可不吃
比香港的, 好吃好多好多 ^^
之後就行下supermarket, NaRaYa, 再到對面Big C
下回part 2再分享 :)
炒雪糕好特別啊, 好吾好食啊? 我都想試下.
回覆刪除