感覺 ...... 都幾好 ^^
好多同事都已經係認識既, 之不過其他新既同事
比SA咪既感覺就比較冷冰冰, 不愛打招呼, 連點點頭也懶了
難道...."新一代"真係咁自我既 ? 或許是入世未深吧 !
別要說人際關係要有多好, 最基本既禮貌係好重要吧 :)
嘻 廢話唔講了 咪有好介紹

BB BB BB Cream ^^
呢支BB Cream 係日本買番黎, 見 500yen咁抵, 就買支玩下
哈 ! 原來好岩我用 隻顏色又幾好
有時候懶懶地搽完都沒有再上粉都ok
之不過 ...... 就真係只買左一支咁多
哎呀 > < 早知道 ..... 係日本就即刻開黎試啦 !
所以呢 ...... 下次都唔好咁蠢豬喇 !
而家後悔囉 XD
真係好抵WO!下次真係要即買,即試,再即買呀!
回覆刪除禾都愛上bb cream 用左好滑滑呀
回覆刪除