慢得要命呢
好 ~ 第三天喇

第三天主要係去睇 Ayu 既 Arena, 所以是日行程簡單非常
早上 慢吞吞地起床, 係酒店 mi mi 麼麼, 吃過早餐後, 就到涉谷行一陣
如果係shopping day 就可以遲少少先出門, 因為店舖都未開 無必要太早喇
係涉谷都只係行左 109-2 同埋 Tsutaya, 都已經係十二點多喇
所以先快快吃午餐 就要去會場了
午餐既快餐就食左 100yen既築地壽司
雖然多人, 不過好快就有位喇
因為每人只有30分鐘吃, 最少每人吃7碟
SA咪唯有密密咀吃吃吃啦 ! hehe
7碟...真係一下子食唔到呀.....不過當然找人包底幫幫口 XD
吃飽後 就坐一個站JR到原宿 因為怕行錯路再浪費時間

原宿竹下通既入口, 暫時唔行住, 做左D重要野先 ^^

到達代代木國立競技場喇 ~ 有好多外國人來八卦 HAHA
可能佢地去完明治神宮 見咁多人於是又襯下熱鬧
(個相機比我較錯左d野, 結果d相灰灰藍藍, 失敗 !)

OOH !! 好多 Goods 都 sold out了, 不過 SA咪都買到部份想買既野

因為咪比較早到場, 所以有部份counter都未需要開 買完goods之後
就立即飛往找 locker, 星期日會比較難找到吉locker
幸好今次可以在原宿找到個 400yen既大locker
仲記得上次locker全full又心急, 結果要去番新宿先有...可憐喇

會場外既非官方物品, 靚就靚呀, 不過都唔平吧 買少少好喇

好多檔呢 ~ 咩都有

處理好物品後, 再慢慢睇下fans 車隊, 好長好長既車泊在會場外一旁


好爽呀 !


化妝品代言, 好靚喔 !
Arena 四時公演, 睇到成七點多, 尾場又係玩人海 不過今次可以自己都有份玩 XD
好睇喔 而且坐既位置好理想 ! 好開心呀 !
完場後....又下雨了 真係好巧合, 上兩次去睇都係咁 ......
原本想走一走竹下通既, 不過見下雨又多人 所以唯有放棄吧
回新宿 食歌舞技町牧場 Shabu Shabu 牛肉放題

叫左一個牛肉放題, 一個豬肉放題 兩款都可以食到喇


菜菜子無限量供應

SA咪追加飯同飲品 set 都係多加.....400yen ?!? (又唔記得左 @@)
飲品包一杯而飯就任加, 最緊要有d"飯氣"吧 hahaha
吃飽後已經十點喇, 都係乖乖回酒店 準備明天既行程, 因為要早起身喔
Day 4 係親子牧場 Mother Farm ~ 係SA咪今個trip最想去既地方
Day 4 ....待續 ^^
放題好正ar, 睇到我都食呢~
回覆刪除